zondag 24 april 2016

kingsnight

Jaaaaa! De oranjeste( is that even a word?) komt er weer aan! Dat betekend dat oranje nagellak weer kan en dat de oranjeverenboa weer uit de kast mag worden gehaalt. Want op 26 april om 19:00 begint kingsnight en ik heb er weer zin in!

Hoe ik dit jaar kingsnight ga vieren? Ik ga waarschijnlijk de stad in met een paar boys uit mijn oude klas. Dat heb ik wel eens eerder gedaan en dat beviel wel. Bovendien maakt het met Kingsnight nooit zoveel uit met wie je de stad ingaat. omdat je altijd wel mensen tegenkomt die je kent. Daarom zou ik als ik door niemand was gevraagd gewoon naar de stad gaan je kan altijd wel bij een groepje aansluiten.

Mijn outfit voor dit jaar? Geen idee! Ik leg mijn outfits nooit weken van tevoren klaar. Sterker nog.. ik leg de outfit meestal een paar uur voordat het feest begint klaar. Mijn makeup en haren doe ik ook pas op het laatste moment. Meestal doe ik er ook nooit zo moeilijk over. Altijd een leuk shirt en broek, jas erover en hoppa klaar is kees. Meestal voeg ik wat accoissares toe die die samen dan een kingsnightlook vormen.


Hoe vier jij oranjenacht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten