maandag 11 april 2016

100 days of happines

Hey allemaal!

Ik ben een paar dagen geleden begonnen met een nieuwe challenge. De 100 days of happines challenge. Ik heb ongeveer een jaar geleden de challenge ook gedaan maar kwam toen maar tot dag 50. Deze keer wil ik de challenge graag helemaal afmaken.

De challenge houdt in dat je 100 dagen lang elke dag een foto plaatst op jouw favoriete social media platform. Ik heb gekozen voor Instagram. Die foto is dan van iets wat jou blij maakt en dan met de hashtag #100daysofhappy.

Nou hoor ik je jezelf afvragen "waarom zou ik dit doen?." Goede vraag! Op de website van 100 days of happines https://100happydays.com/nl/ staat dat de mensen die meededen met het experiment zeggen dat er elke dag dingen waren die hun gelukkig maakten,elke dag een beter gevoel hadden, ze elke dag meer complimenten kregen, ze zich realiseerden dat ze blij zijn met het leven wat ze hebben, ze meer optimistisch worden en zelfs verliefd werden tijdens het uitvoeren van de challenge. Dat klinkt toch als muziek in je oren?

Ik ben van plan om per tien foto's een blogpost te schrijven over de vorderingen van de challenge. Zijn er elke dag dingen die mij gelukkig maken? Heb ik elke dag een beter gevoel? Krijg ik meer complimenten? Ben ik blij met het leven wat ik nu leid? Ben ik optimistischer? En ben ik verliefd? Je zal het allemaal lezen de komende 100 dagen. Ik heb al vijf foto's op mijn Instagram geplaatst dus je zult de update snel kunnen lezen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten