donderdag 7 april 2016

Daily skin routine

Ik ben zuinig op mijn huid, dat is een feit. Ik heb een gevoelige huid en daarom vindt ik het belangrijk om mijn huidje optimaal te verzorgen. Ik laat jullie hieronder mijn routine zien.

- ochtendroutine




Allereerst maak ik mijn huid goed schoon. Dit doe ik met de facewash van de bodyshop die je hier links ziet. Ik doe een beetje op een washandje en maak zo mijn huid schoon.













Dan is het tijd voor een dagcremepje ter hydratatie van mijn huid. Ik gebruik hiervoor de dagcreme van de aloe vera lijn van the Bodyshop.

-nachtroutine

Mijn nachtroutine verschild niet erg van mijn dagroutine




Ik doe wat reinigingsmilk van the Bodyshop op een watje en maak daarmee mijn huid grondig schoon.

 ik gebruik de nachtcreme van the Bodyshop om mijn huid mee in te vetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten