donderdag 15 oktober 2015

nieuwe dingen doen

Ik ben deze week bezig met nieuwe dingen doen. Hieronder een overzichtje.



Maandag: Op deze dag wou ik een hele andere route naar school fietsen. Dit is niet helemaal gelukt aangezien de reistijd naar mijn school gewoon te kort is om heel anders te gaan fietsen. Dus heb ik maar besloten op een piepkleine omweg te nemen, met als voordeel dat ik niet langs het opgebroken stuk weg moest.

dinsdag: Op dinsdag wou ik graag een hele nacht opblijven om dan op woensdag te voelen wat dat met mijn lichaam zou doen. Ik was echter zo moe van school dat ik besloot om lekker wat nachtrust mee te pakken.

woensdag: Op woensdag was het mijn doel om met iemand in mijn klas te praten met wie ik anders nooit praat. Dit doel is gedeeltelijk gelukt. Ik heb wel met wat andere mensen gepraat maar niet op een intensieve manier. Meer gewoon over de opdracht waar we mee bezig waren.

donderdag: Op donderdag heb ik in de ochtend iets nieuws geprobeert met mijn haar. Niet heel anders.. ik heb namelijk aan elke kant van mijn haar twee vlechtjes gemaakt ipv een :)

vrijdag: Voor vrijdag was het mijn doel om om de twee uur op whapp te kijken. Dit was in de ochtend een beetje mislukt.. echter tegen elf uur besloot ik dat het misschien beter was om mezelf na elke volbrachte taak mezelf te belonen met ff appen.

zaterdag: Op deze dag ben ik de challenge een beetje kwijtgeraakt..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten