zaterdag 5 december 2015

Hoe gaat het met mij?

Oke.. sorry jongens dat ik al zo lang geen blog meer heb geschreven. Maar o wat is het druk in mijn leven! De ene na de andere afspraak en superveel huiswerk om te maken.

Is mijn opleiding misschien teveel? Nee! dat denk ik niet! het heeft soms allemaal met een beetje mindset en discipline te maken.Je moet niet denken van o dit red ik nooit.. maar je moet gewoon beginnen. Je moet ook zelf kunnen nadenken over dingen als zal ik even gaan facebooken of zal ik dat verslag afmaken?

Maar genoeg over mijn opleiding! Beter ga ik ff vooruitkijken naar wat allemaal nog komen gaat. Oke vanavond is het dus tijd voor pakjesavond( want het is dus 5 December vandaag) ik heb er ouderwets echt vet veel zin in! want ik hou nou eenmaal vet veel van kadootjes. Hou ik ook van kadootjes geven? Ik zal wel wel even heel eerlijk zijn, ik geef meer om kadootjes krijgen haha.

Nou dat was hem wel weer voor vandaag. Dit was een beetje een haastige blogpost omdat ik nog best wel veel te doen heb. Maar ik beloof jullie dat er binnenkort een uitgebreidere blogpost online komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten