dinsdag 13 oktober 2015

minderen met social media

Mijn dag begon vandaag heel leuk. We mochten op school wat later beginnen omdat er een of andere vergadering was. Dus we mochten later pas om tien uur op komen draven.

De rest van de dag verliep eigelijk aardig relaxt. no stress. Maar toen ik thuiskwam voelde ik mij eigelijk best wel heel erg vermoeid. Toch best gek als je lekker hebt mogen uitslapen? Ik was de rest van de dag ook eigelijk vreselijk lamlendig. Ik heb niks meer lopen( eigelijk liggen) doen dan op de bank liggen, televisie kijken en op mijn mobieltje zitten. Ik merkte aan mijzelf ook op een andere manier dat ik onzettend moe was. Ik heb namelijk best wel chaggrijnig lopen doen op whapp.. ik wil iedereen die dit leest echt een dingetje aanraden: leg je mobieltje is een keer weg. Het is echt heel erg relaxt op eens een avondje zonder te doen geloof mij. De laatste tijd merk ik dat ik heel veel bezig ben met minderen met social media. Ik verdeel mijn weken ook in verschillende thema's en probeer me dan met dat thema bezig te houden. Het thema voor deze week is elke dag wat nieuws leren, hoe dat gaat zul je lezen in mijn volgende blogpost.

1 opmerking:

  1. Nou, k ben heel erg benieuwd m.b.t. 'élke dag iets nieuws leren' en het 'minderen met sociale media'!
    ps.: 'eigenlijk' schrijf je dus met een 'n' beste blogger Aniek! Verder vind ik je heel erg helder, toegankelijk en makkelijk te lezen schrijven, leuke onderwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen