zondag 27 maart 2016

My daily makeup

Zelf vindt ik dat ik weinig makeup draag elke dag. Maar toen ik het bij elkaar neerlegde was het meer dan gedacht. Zie hier mijn dagelijkse makeup.



Mijn groene oogpotlood van de Hema.
Toen ik begon met Makeup gebruikte ik dit al.
Het is zo'n fijn oogpotlood! En laat mijn ogen goed uitkomen.

Mijn zwarte mascara van The Bodyshop
Ik gebruik deze mascara graag omdat hij niet op dieren is getest
 en omdat hij mijn wimpers mooi lang maakt.

Mijn bronzer van The Bodyshop 
Omdat ik soms een beetje bleekjes oog, vindt ik het fijn om mijzelf hiermee een beetje een kleurtje te geven.

Mijn wenkbrauwpotlood van Catrice
Van mijzelf heb ik al donkere wenkbrauwen.
Maar toch vindt ik het fijn om ze nog een beetje bij te tekenen. Dat kan goed met dit wenkbrauwpotlood!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten