vrijdag 18 maart 2016

doucheproducten

whats in my shower?


Douchen was nooit echt mijn favoriete bezigheid, ik zag het altijd als een noodzakelijk iets. Ik kan je een ding vertellen, ik ben het gaan waarderen. Mijn douchetime is me time geworden. Nieuwsgierig over welke shampoo en welke douchegel ik gebruik? Lees dan gauw verder.

Sanex douchegel zero%
Deze is zooo fijn, het is een enorme fles en gaat dus lang mee. Verder is hij fijn uitsmeerbaar







Mer morte dode zee shampoo
Fijne shampoo zonder al die extra stoffen. Maakt mijn haar wat volumieuzer




sunshower
Oke, dit is geen douchegel of shampoo, maar wel iets wat mijn douchtime zoveel beter maakt.
Hij heeft twee functies, zonnebank en infrarood.
Ik gebruik meestal de zonnebank voor een mooi kleurtje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten