dinsdag 17 maart 2015

Mijn kortetermijndoelen

Oké ooit zei iemand tegen me dat als je je doelen opschrijft dat helpt ze te realiseren is kijken of dat werkt.

Dusss jaa, dit zijn de doelen die ik nog graag wil behalen in een kort tijdsbestek,

-Slagen!
Want jaja ik heb mijn allereerste examen al achter de rug en de rest moet nog volgen. Ik geef het eerlijk toe ik begin de kriebels in mijn buik nu toch echt wel een klein beetje te voelen.

-Werk verzamelen voor vervolgopleiding.
Ik wil een redelijk creatieve opleiding gaan doen en een van de eisen van die opleiding is dat ik wat werk laat zien(bijt op nagels)aangezien ik niet zo heel veel werk  had liggen moet ik dus nog effekes flink aan de slag.

-Aan mijn lichaam werken.
Eigenlijk vindt ik het fenomeen o het warme weer komt eraan dus we moeten nu beginnen met gezond eten en meer gaan bewegen vreselijk! maargoed ik betrap mijzelf erop dat ik net zo hard mee ren met de massa want nu pas begin ik naar mijn lichaam te kijken en kom ik tot de conclusie dat er best wel een pondje afmag :)


zo dit zijn dus de doelen waar ik aan wil werken de komende tijd hou mijn blog in de gaten voor een update!


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten