donderdag 18 juni 2015

Pinkpop 2015 samen met papa :)

En daar gingen we  eindelijk!, Hoppa in de auto, eerst op weg naar een gezellig hotelletje in Duitsland. Na even lekker te hebben gegeten :) zijn we met zijn tween uiteindelijk naar landgraaf gereden.

Eenmaal op het festivalterrein hebben we ten eerste met een biertje genoten van een stukje Triggerfinger(wat kunnen die belgen rocken)

Vervolgens na wat gescharrel over het terrein kwamen we uit bij het podium waar de jeugd van tegenwoordig zou optreden! Wat een gekke gozers zijn dat haha , ondanks dat ik haast niks van wat ze zongen verstond heb ik er door de opzwepende  beats erg van genoten.

Mijn lievelingsact van de dag was toch wel One replubic, Jezus wat zong leadzanger ryan tedder loepzuiver en wat een optreden gaven ze weg.

De afsluitingsact was in eerste instantie the foo fighters( had ik mij stiekem heel erg op verheugd) maar doordat Dave grohl( de leadzanger) zijn been brak in Gothenburg te zweden werd Pharrel williams de nieuwe afsluiter. Ook leuk maar naar mijn mening niet echt een afsluitingsact. En ik vond het een beetje jammer dat hij tot drie x hello Amsterdam zei.


Ik vond het een hele geslaagde dag samen met mijn vader!
Pinkpop, hopelijk tot volgend jaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten