zaterdag 17 januari 2015

tips om vrolijk van te worden

Je herkent het vast wel je hebt je dag niet en voelt je de hele tijd heel chagrijnig. Met deze tips voel je je vast wel snel iets beter!



1.Kom er achter waarom je niet lekker in je vel zit.

Heel simpel deze ga bij jezelf te rade waarom je je zo voelt en schrijf het daarna voor jezelf op.Geloof het of niet maar dit kan echt er echt voor zorgen dat je je een stuk blijer voelt.

2.Tut jezelf lekker op.

Kom op! Als je je al niet lekker in je vel voelt zitten maakt zo'n bleek gezicht het er niet veel beter op dus ga lekker tutten met je beautyspulletjes. En je bent lekker bezig, en je ziet er straks ook nog weer heel stralend uit!

3. Trek ff je comfortabele kleren aan.

Niks is lekkerder voor mij om na een veel te lange vervelende rotdag lekker mn onesie aan te trekken en lekker te luieren met een leuke dvd of gewoon een leuk tv-progamma erop.
Original Onesie Black Zip

4.Vrolijke muziek opzetten.

Ik heb wel is gehad dat ik me is heel slecht voelde totdat mijn moeder onze oude pick up( een oude platenspeler) aanzette en een of ander gek jaren 60 liedje uit het apparaat schalde.Mijn moeder pakte mn handen vast en we begonnen samen gek te dansen van dat soort dingen kan ik dus heel erg vrolijk worden.

5.In je bed blijven liggen en wat me time nemen.

Aaaawh heerlijk lekker liggen, tv kijken, of gwn dutje doen. Misschien is het hierbij wel ff goed dat je je huisgenoten in licht anders gaan ze zich misschien zorgen maken haha.

ben jij wel is chagrijnig? En hoevaak?Wat doe je allemaal om het tegen te gaan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten