dinsdag 5 juli 2016

Hoe ben ik begonnen met bloggen?

We zijn allemaal wel ergens begonnen. Zelfs de grootsten der aarde waren heus niet gelijk zo groot als ze nu zijn. Ook ik heb niet altijd al deze blog beheert. Ik ben deze blog in 2012 begonnen nadat ik in de Cosmogirl had gelezen dat bloggen hip is. Ik heb toen een blogartikeltje op het internet geknald en had er al gauw genoeg van. Deze hieronder.

Het artikel gaat over beautyfood en volgens mij heb ik hem bijna letterlijk overgenomen uit de Cosmogirl. Oeps! Maar dan ook nog eens overgenomen met superveel spelfouten in de tekst (hehehe) Inmiddels maak een stuk minder spelfouten en schrijf ik natuurlijk mijn eigen artikelen.

Wat ook beter gaat sinds mijn eerste artikel is dat ik vaker blog. Ik was eerst niet consequent met het bloggen en dat ben ik nu steeds meer.

Zouden jullie ook een eigen blog oprichten?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten