zondag 5 juni 2016

maandje zonder instagram

ik ben tot een conclusie gekomen. Een maandje zonder je favoriete social media platform is nog best wel moeilijk. Toch ben ik van plan om door te zetten, ik doe dit namelijk voor mijzelf en voor niemand anders! Ik heb de afgelopen paar dagen best vaak gecheat en heb Instagram ook een paar keer weer op mijn telefoon geïnstalleerd omdat ik het gewoon miste. Daarom heb ik besloten om van deze maand een minderen met Instagram maand maak. In dit bericht ga ik mijn doel formuleren volgens de SMART formule. Of terwijl: Is min doel specifiek,meetbaar,acceptabel, realistisch en tijdsgebonden?


specifiek- Ik wil minderen met Instagram omdat ik er te vaak op zat/zit. Met minderen bedoel ik 5 keer per dag in plaats van 5 keer per uur.

meetbaar- Ik kan mijn vooruitgang meten door elke 5 dagen een blogbericht te schrijven en daarin over mijn voortuitgang te berichten.

acceptabel-  Het doel is acceptabel omdat het iets is wat ik al een lange tijd wil proberen.

realistisch- Het maandje zonder was niet realistisch omdat dat gewoon te moeilijk was. Het minderen kan ik beter volhouden.

tijdsgebonden- Ik wil het een maandje proberen dus het is wel tijdsgebonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten